Η Solid Havas αποκαλύπτει «Πώς σκοπός και αξία για τα brands γίνονται προσωπική υπόθεση» στην πρόσφατη έρευνα Meaningful Brands™ του παγκόσμιου δικτύου Havas
Για 15η χρονιά, η πρωτοποριακή ετήσια ερευνητική μελέτη της Havas διερευνά τη νέα εποχή των υπερ-προσωποποιημένων σκοπών για τα brands. Μια μελέτη ορόσημο που διερευνά νέες συμπεριφορές, μεταβαλλόμενες πολιτιστικές δυναμικές και προτεραιότητες για επιχειρήσεις και επωνυμίες σε έναν περίπλοκο κόσμο. Στη φετινή έρευνα συμμετείχαν 91.000 άτομα σε δέκα παγκόσμιες, μαζί με 1.300 brands σε 42 κατηγορίες.
Τα ευρήματα της φετινής έκθεσης καταδεικνύουν ότι ενώ οι ενέργειες των εταιρειών για την προώθηση της κοινωνικής προόδου, της συμπερίληψης και των βιώσιμων συμπεριφορών έχουν γίνει πιο σημαντικές και αναμενόμενες, οι άνθρωποι ζώντας σε απαιτητικούς και αβέβαιους καιρούς, εξετάζουν τα πάντα μέσα από το φακό του «εγώ». Στη "Me-conomy", τα brands πρέπει να δράσουν αποφασιστικά για να οδηγήσουν την κοινωνική αλλαγή και πρόοδο, αλλά χρειάζεται επίσης να προσφέρουν καθημερινή χαρά, να υποστηρίζουν την ψυχική ευεξία, να κάνουν τη ζωή πιο εύκολη, να προσφέρουν οικονομικές απολαύσεις και πολλά άλλα.
Οι κανόνες του “Me-conomy” για τα Brands
Η φετινή έκθεση προσφέρει μια σειρά insights στους brand marketers προκειμένου να επιτύχουν και να αναπτυχθούν στην εποχή του “Me-conomy”
Κάντε την ψυχική και σωματική ευεξία καθολική υπόθεση
Η υγεία και η ευεξία έχουν γίνει βασικές ανησυχίες για όλους. Οι επωνυμίες πρέπει να δημιουργήσουν πρόσβαση, να υποστηρίξουν και να εκδημοκρατίσουν τα οφέλη ενός τρόπου ζωής που μοιάζει απρόσιτος και απαγορευμένος για μεγάλη μερίδα του κοινού.
Υπερδύναμη «Εγώ»: Δώστε τη δυνατότητα στους ανθρώπους να κάνουν και να νιώθουν περισσότερα
Στο «Me-conomy», οι επωνυμίες αναμένεται όλο και περισσότερο να είναι «σούπερ» επωνυμίες, με καλύτερες επιδόσεις σε λειτουργικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές αλλαγές, ενώ παράλληλα προσφέρουν συναισθηματικά οφέλη.
Υπερ-ατομικισμός εξατομικευση: Σεβαστείτε και γιορτάστε τη διαφορά
Οι προσδοκίες και οι παράμετροι της ένταξης γίνονται όλο και πιο υπερ-ατομικές. Αυτό που ξεκίνησε με τη φυλή και το φύλο επεκτάθηκε για να συμπεριλάβει τη νευροποικιλομορφία, την ταξική ποικιλομορφία και πολλά άλλα. Τα πιο MB™ αποδίδουν κατά 64% καλύτερα στο χαρακτηριστικό «με βοηθά να εκφράσω την ταυτότητά μου και τον αληθινό μου εαυτό» από τις μέσες επωνυμίες.
Χαρούμενα Brands: Αφήστε τη χαρά να λάμψει
Περισσότερες επωνυμίες, μέσω προϊόντων, μηνυμάτων ή ενεργειών, προσπαθούν να εμπνεύσουν αισιοδοξία, χαρά, απλές απολαύσεις και απόδραση στους καταναλωτές καθώς παλεύουν με αβέβαιες εποχές. Περισσότερο από ποτέ, δίνουμε έμφαση σε αυτά που μας κάνουν ευτυχισμένους.
Κάντε τα όλα σούπερ απρόσκοπτα για το "ME"
Nα είναι κανείς αποτελεσματικός στην άρση των εμποδίων από τη ζωή των καταναλωτών. Σε αυτήν εποχή, μερικές φορές το να είσαι λειτουργικός υπερτερεί όλων των πτυχών του brand.
Η προσιτή τιμή είναι η νέα ένταξη
Στην έρευνα μας, η καλή και συνεπής τιμή κατατάχθηκαν ως βασικά χαρακτηριστικά μεταξύ του κοινού. Η προσφορά προϊόντων και υπηρεσιών σε προσβάσιμα επίπεδα γίνεται αυτοσκοπός.
PURPOSE: Δώστε τη δυνατότητα στους ανθρώπους να το κάνουν προσωπικό
Ο ρόλος μιας μάρκας όσον αφορά τον σκοπό δεν είναι όλο και περισσότερο να είναι η διασημότητα ή ο σωτήρας αλλά ο διευκολυντής. Όσον αφορά τον ακτιβισμό, περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να ηγηθούν της αλλαγής και οι επωνυμίες τους βοηθούν να λάμψουν.
Κάνε το καλό χωρίς το δράμα
Η διαφάνεια εξακολουθεί να αποτελεί προτεραιότητα – ιδίως όσον αφορά τις δεσμεύσεις. Μέσα σε αυτό, οι επωνυμίες υιοθετούν μια καινοτόμο προσέγγιση όπου οι κοινωνικές δραστηριότητες επικοινωνούνται με ειλικρίνεια, ταπεινότητα και μερικές φορές ακόμη και χιούμορ.
Διαβάστε το White Paper εδώ.